MVP Brno, Narozeniny, Prochajda

01.07.2009 22:12

V sobotu jsem se vydala na Mezinárodní výstavu psů do Brna. Tahle výstava byla tak trochu speciální, protože se tu poprvé konal Intercanis (výstava psů), Interfelis (výstava koček) a ProPet (výstava hospodářských zvířat - koně, ovce, krávy, hlodavci...) v jeden víkend. Řeknu vám, byl to fakt mazec a myslím, že na jeden den toho bylo až až! 
Na výstavě jsem se setkala s Milčou a většinu času jsme byly jako vždy u kruhu výmaráků a fandily Gině (Eternal Vision At Sirius Nova) a Elišce (Enchanted By Elita Sirius Nova). Ginulka si ve třídě šampionů vyběhala s Lenkou res. CAC a Eliška se svojí paničkou Ivou ve třídě pracovní CAC. Oběma moc gratuluju :). CAJCe získala Faithful Farrah Sirius Nova a Csanto Katafygi. CACIBa získala Asikkala Steel - Crazy Dog a Rivertone Rock Star, který si nakonec odnesl i BOBa (vítěz plemene).
Když bylo posuzování u konce, tak jsem si ještě zašla projít stánky a nakoupit pesanům nějaké dobroty. Narazila jsem u jednoho stánku na výstavní klipsy a tak jsem si hned jednu koupila. Bude se nám za 14 dní hodit, protože jedeme na výstavu do Hranic.
Na výstavě se předváděli taky agility. Mám nějaká videa, ale ty sem přidám časem :-P, až se mi bude chtít :-D. Jinak fotky najdete jako obvykle na rajčeti.

 

V neděli jsme měli jet na cvičák, ale nejeli jsme, protože jsem byla ještě pořád dost nachcípaná ze zlínské výstavy a ta brněnská to ještě zhoršila i když bylo relativně teplé a slunečné počasí. Na cvičák pojedeme teď v neděli, tak nám držte palce ať si tam neuděláme ostudu, když už jsme tam 14 dní nebyli :-D.

Štěňátka 1. narozeniny!!!!

V neděli 28. června to byl přesně rok co se stal Chester hrdým otcem! Štěňátek bylo celkem osum, ale dva kluci zemřeli :(. Takže konečný stav Chesiho potomků je šest. Dva černí kluci LUX (bydlí ve Zlíně) a BRET (bydlí v Nížkovicích, tak jako my), dvě černé holky ENDY (bydlí v Manerově) a ENY (bydlí v Nosislavi) a nakonec dvě žluté holky po tatínkovi AGNES (bydlí v Dolních Dunajovicích, kousek od své babičky Týny a mamky Chestera) a ASTA (zůstala u své mamky Rity ve Slavkově u Brna).
Nemůžu tomu uvěřit, že už je to rok co se štěňátka narodila, utíká to jako voda. Štěňátkům přejeme do budoucna spoustu zdravíčka, štěstíčka, hodně procházek, pamlsků a hodné páníky, které zajisté již mají :). 
O prázdninách se chystáme všechny štěňátka aspoň jednou navštívit a už se nemůžeme dočkat :)

Konečně jsem dostala fotku od žluté fenečky ENY. Její páníci nemají internet, tak mi ji aspoň poslali MMSkou. Jsem jim za to moc vděčná :). 

A taky mě poslal páníček od Chesiho nevěsty Rity a dcery Asty moře fotek. Můžete se na ně podívat na rajčeti. Pozn. Rita (černá), Asta (žlutá) :-P 

 

V sobotu po výstavě jsme zajeli k Jalováku na "koupačku". Bohatě jsme využili dárek od Milči a Laury - gumovou činku, kterou Chester aportoval z vody, no aportoval to se ani říct nedá, spíš nosil na břeh :-D. Určitě se podívejte na fotky, fakt stojí za to, hlavně ty skoky do vody :-P. Ve fotoalbu jsou taky fotky ze zahrady :).