Návštěva u mojí mamky Týny

29.12.2008 15:57

 

V neděli jsme se vypravili do Dolních Dunajovic k paniččiné sestřence. Páníci se rozhodli, že mě vezmou sebou, abych se zase mohl jednou vidět se svojí mamkou Týnou. Cesta trvala víc jak hodinu a panička mě chválila, že jsem byl v autě moc hodný.

Když jsme dorazili do cíle, tak mě panička dala za mojí mamkou na dvůr. Říkala mi, že tady jsem žil prvních šest týdnů života a po tří a půl letech jsem se vrátil zpátky do svého rodiště.

Nejdřív jsem si musel všechno na dvoře očuchat a tak jsem si ani nevšiml, že mě panička zdrhla. Pak jsem zjistil, že zašla do domu a mě nechala na dvoře. Myslela si totiž, že si budem s mamkou hrát a nechala mi na dvoře uzel na přetahování. Nakonec to dopadlo tak, že ho žužlala Týna a já seděl u dveří a čekal, kdy za mnou panička vyjde ven.

Asi za hodinu a půl jsem se dočkal a panička mi šla házet na zahradu aportíky abych se zabavil.

Jé a já jsem vám zapomněl říct ještě jednu věc. Moje dcera Agnes už nežije u mojí mamky. Její páníci totiž udělali dobrý skutek a dali jí sousedům, kteří mají moc nemocného chlapečka. Od té doby co je Agnes u nich, tak klučina chodí s pejskem ven (do té doby ven nechodil) a taky se jeho stav zlepšil. Jeho rodiče chodí s Agnes každý den na procházky a říkají, že má lovecké pudy po mně. Na Agnes jsme se byli s paničkou podívat a je z ní už velká slečna.

Panička nafotila nějaké fotky tak se na ně můžete podívat na rajčeti. Na začátku je pár fotek jak mě Bárt otravuje a kouše mě do ocasu. Panička říká, že na některých fotkách jsme s mamkou úplně stejní a že máme hlavu jak přes kopírák:D. Je tam i pár fotek Agnes a taky několik fotek jak se s mamkou přetahuju o uzel.