Návštěva veterináře

04.02.2009 19:59

V pondělí jeli zase páníci s Betynou na kontrolu k veterináři, ale tentokrát jsem nezůstal doma, ale jel s nima, protože mi to oko, kde mě ridgeback škrábl pořád slzelo...

Cesta neprobíhla zrovna v poklidu, Betyna celou dobu štěkala (páníci z toho málem zcvokli a já taky). Na chvilku se uklidnila v čekárně, ale jak jsme došli do ordinace, tak to začalo na novo. Pan veterinář ji chtěl jako obvykle prohlídnout oči, ale naše dáma měla v ten den bojovnou náladu a málem ho pokousala. Takže došlo k poněkud drastičtějšímu kroku prohlídky doprovázeného za velice výrazného řevu naší Betyny:D. No a jak Betyna nakonec dopadla? Dostala jiný druh antibiotik a gel na zvlhčování očí, protože se jí netvoří slzy a oko a sliznice má suché. Uvidíme, jak to bude vypadat za dalších 14 dní... Taky jí v blízké době čeká laserové čištění zubů, i když jich teda už moc nemá (je to vina toho že většinu života nedostávala stravu, kterou by měla... - no jo, to je ta neinformovanost :( ).

No a teď jak jsem dopadl já. Pan veterinář mě svítil do očí nějakou hnusnou baterkou a řekl, že mám v očičku zánět, takže jsem dostal antibiotika a za týden by očičko mělo být v pořádku. Ale jen u této diagnozy nezůstal :(, zjistil ještě, že mám lehčí zánět překožkového vaku... takže mě panička musí umývat.... no však vy víte kde.... v hypermanganovém roztoku, moc z toho nadšená není a já též :((( , ale do týdne by mělo být všechno v pořádku

 

V neděli u nás napadl sníh a panička stihla udělat letmo ještě nějaké snížkové fotky naší smečky a taky přidala fotogalerii z roku 2009 k Michálkovi (pejskovi našeho strejdy)