Novinky a naše první výstava

20.06.2009 21:54

Ahojky, tak tuhle aktualitku vezmeme pěkně popořádku. V pátek 12. června oslavily Fifina a Zajda svoje čtvrté narozeniny!!! Panička jim koupila zeleninovou tyčinku, aby si holky pochutnaly :)

Taky nám konečně poslala panička od mého syna Luxe ze Zlína fotky. Na té první vypadá uplně jako já akorát v černým provedení - no geny se prostě nezapřou :-D. Jinak zítra se s nim uvidím, jedem totiž na výstavu do Zlína a pak se zastavíme u něho doma :)

 

No a teď konečně k naší první výstavě :). O půl osmé mě páníci naskládali do auta a někam se jelo, pak z paničky vypadlo, že jedem na výstavu psů bez PP a voříšků do Bohdalic. Byla trošku nervozní, abych nehučel po psech a neotravoval je, protože jsem ještě v životě tolik psů pohromadě neviděl. Ale velice mile jsem ji překvapil, choval jsem se jako slušně vychovaný pes až se panička divila :-D, teda kromě toho občasného tahání na vodítku :-D. Výstava se konala v zámeckém parku v krásném prostředí, kterou nám narušovalo škaredé počasí (v pátek a ráno v sobotu pořád pršelo, ale pak se počasí trošku umoudřilo). Kvůli špatnému počasí ze 77. psů přijelo jen 43.

Na výstavě jsem byl se svojí nejlepší kámoškou Laurou a její paničkou Milčou. Naše paničky se vzájemně podporovaly a radily si jestli stojíme dobře v postojích atd. Nakonec se o postupu do dalšího kola rozhodovalo mezi mnou a Laurou, paní rozhodčí si vybrala mě! Pak jsme šli o nejlepšího psa bez PP a skončili jsme na krásném třetím místě!!! Je to pro nás obrovský úspěch, na první výstavě a ještě k tomu získat tak krásné umístění :). Celou výstavu vyhrála fenka rasy Cane corso - Rajah. Panička ji typovala hned od začátku na vítězku, tak si myslim, že má panička na psy celkem dobrý oko že?

Pořadatelé tu zařídili i doprovodné akce. Nejvíc nás potěšila akce, kde se předváděl lovecký výcvik. Fenka velššpringršpaněla tu měla najít pohozeného bažanta, pak vlečku a s vůdkyní provést šoulačku... Byla tu i fenka Českého fouska, která měla za úkol stejné disciplíny + přinesení zajíce. U těchto disciplín se i střílelo z poplašňáku a panička byla strašně ráda, že jsem si střelby nevšímal. Pokud by to šlo tak by mě chtěla jednou vzít s výmarem na hon, tak proto se nesmím bát střelby. Došlo i na aport kačeny z vody. No jak jsem viděl tuhle disciplínu, tak mě panička nemohla udržet, protože jsem chtěl kačenku z vody přinést. Ani si neumíte představit ta muka!!!! Nejvíc paničku potěšilo, že při spáteční cestě od rybníku jsem natrefil na pach vlečky bažanta a víc jak půl cesty jsem po stopě šel - z toho měla panička obrovskou radost. Taky jsem si poprvé očuchal mrtvého králíka a bažanta :). Teď si panička dala za úkol sehnat nějakou zvěř, na výcvik... Pokud ji nesežene tento rok, tak snad příští, protože to bude už i výmar a pro něho zvěř sehnat musí :D.
Byla tu i další doprovodná akce a to ze sportovní kynologie. Německý ovčák - poslušnost, stopy a kousačka do figuranta... To se nám taky moc líbilo, ale loveččina je loveččina :-D. Konali se tu i další akce, jako aport špekáčku atd, ale my už jsme jeli domů, abych si odpočinul :).

Jinak z výstavy jsem si dovezl medaily - kostička, pohár, 2 kg granulí, vzorky granulí, míček a pak nějaké drobnosti... Vše je vyfoceno na fotkách :). Diplom, posudek, fotky a další povídání najdete v sekci Chester - Výstavy

Zítra jedem zase na výstavu, ale tentokrát do Zlína, tak doufáme, že se tentokrát zadaří našim lulečským kamarádkám. Další foto a info z výstavy na webu holek :)