Novinky leden - NVP Brno a MVP Trenčín - dokončen další JCH :-)

30.01.2012 13:54

Národní výstava psů Brno 7. 1.

Po tříměsíční výstavní pauze jsme se vydali opět na výstavu tentokrát do Brna. Těšila jsem se strašně moc, jelikož jsem na výstavách celkem závislá, takže jsem měla poslední měsíc celkem absťáky :-D. Naštěstí jsem jezdila posledních pár týdnů na výstavy se Simčou a Ivčou do Polska v roli fotografa, takže se to dalo celkem vydržet. Aspoň jsem načerpala atmosféru a mohla jsem vidět jak to v Polsku chodí na výstavách. Moje pocity jsou víceméně smíšené, takže si dost vybírám na kterou výstavu Tylera nahlásím... zatím to vypadá, že se do Polska vypravíme spíš až v letních měsících, až se trochu "dodělá" :-).
Ale teď zpět k Brnu. Posuzoval zde polský rozhodčí z čehož jsem moc nadšená nebyla a moje obavy se samozřejmě potvrdily. Tyler zde nastupoval poprvé v dospělácké třídě, byl přihlášen do mezitřídy, kde se utkal s jedním soupeřem. Rozhodčí nejdřív posoudil našeho soupeře a poslal ho ven z kruhu. Později jsem se dozvěděla, že ho vyloučil. Zůstala jsem jen já s Tylerem. Rozhodčí nejdřív Tylera moc chválil, říkal, že by mohl být ve třídě otevřené, že už je hotovej a vypadá jak dospělej pes. Potom nás nechal oběhnout kolečko a diagonálu a to jsem věděla že je to v pr... jelikož Tylerovi se nechtělo moc běhat, on diagonálu nesnáší a já pořád nevím jak ho donutit aby běhal trochu normálně a netáhl se jak na porážku :-D. Po tomhle rozhodčí hned obrátil a začal mně vysvětlovat, že mu CACe dát nemůže, protože má v pohybu sbíhavý přední končetiny a že má úzkej hrudník, že se mu musí rozšířit a dodělat (no teda nevím, ale podle mě má hrudník širokej akorát :-P)... tak z toho jsem opravdu nechápala :-D a nechápu doteď :-D. Tak nejdřív mi tvrdí, že ho mám dát do otevřené, že je hotovej a pak mi tvrdí, že je moc mladej, tak fakt nevím co si z toho mám vybrat :-D. Takhle válel víceméně celej den :-D, nejvíc mě dorazila známka u štěněte na tabuli před kruhem - není nadějný :-D :-D :-D! Tohle mě fakt dostalo do kolen, jelikož takový titul neexistuje... Takže Tylerova výsledná známka byla V1 bez titulu (to už jsem si říkala, že by mě VDčko neštvalo tolik, jako tohle)... Celkem mě ta výstavní euforie rychle opustila, nas... jsem byla teda pěkně o taťkovi nemluvě :-D (on to totiž strašně prožívá, asi stokrát víc než já a to už je co říct :-D), takže proto jsem se rozhodla na výstavy do Polska jet až později a pokud možno asi na zahraniční rozhodčí. Teď to beru už v pohodě, pokaždé holt nemůže být posvícení :-). No aspoň o jednu zkušenost více... Doufám, že se nám v únorovém Brně povede líp :-).

Posudek najdete jako obvykle v sekci výstavy z roku 2012

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Procházka s Raiem - leden

V lednu jsem měla zkouškové, takže jsme ani na procházky moc nechodili a když už tak jsem nebrala foťák... Tady aspoň pár fotek z procházky s kámošem Raiem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NVP Bedzin PL - 22.1
V neděli jsem jela podpořit holky na národku do Polska. Výstava to byla celkem pohodová, akorát dojem kazil kruh bez koberců, takže psům to na naleštěném povrchu docela klouzalo. Jak Grey tak Cora dostali ocenění Výborný 2. Na fotky se můžete mrknout na rajčeti :-)

 

Mezinárodní výstava psů Trenčín 28. 1.

Na konci ledna jsme se vydali na mezinárodní výstavu do slovenského Trenčína. Na místo jsme dorazili hodně brzy, hned na začátek přejímky, takže jsem si myslela, že budeme hned navedeni na parkoviště a půjdem si zabrat místa v hale. To jsem se bohužel spletla, museli jsme čekat minimálně čtvrt hodiny, než se uráčí přijít veterináři. O organizaci při parkování radši pomlčím... Halu jsme hledali taky pěkně dlouho a o katalozích nemluvě. Nakonec jsme náš kruh našli v hale č. 4 v poschodí. Tma tam byla jako v pytli, tak proto vypadají fotky tak strašně, jelikož podmínky na focení byly opravdu otřesné.

Před náma bylo kolem 40 psů takže jsme přišli na řadu až kolem jedné nebo půl druhé. Posuzoval slovenský rozhodčí, který od začátku sázel jedno VD za druhým a titulů zadával pomálu. Tabule s výsledky před kruhem byla poseta od vrchu až dolů VDčky a mezi nimi bylo zadáno pár Véček a titulů... Tohle mi teda na sebevědomí moc nepřidalo, vůbec jsem si od toho nic neslibovala a celkem jsem se smiřovala s VDčkem, jelikož rozhodčí neodpouštěl sebemenší chybu. Tyler byl nahlášen v mezitřídě spolu s dalšími dvěma psy - Alan Chironelis a Brutus Dolný Malachov. V kruhu jsme byli třetí, takže jsem byla ráda, že si můžu při pohybu držet hezky odstup a pořádně se rozběhnout. Po úvodních kolečkách nás rozhodčí přesunul ze třetího na druhé místo, tady mi svitla naděje, že by to nemuselo dopadnout až tak moc špatně. Potom jsme si zaběhali znovu a postavili psy do postojů. Rozhodčí si vzal na posuzování nejdřív Tylera, nadiktoval mu moc hezký posudek, což jsem vůbec nečekala přitom jaký byl puntičkář. Potom nás poslal bokem a posuzoval ostatní psy. To už jsem se celkem uklidnila, jelikož jsme v posudku neměli napsanou žádnou vadu, takže bylo jistý, že máme Véčko v kapse :-). Brutus dostal VD, takže o CACe jsme se proběhli spolu s Alanem. Po dvou kolečkách nás rozhodčí zastavil a zadal titul CAC Tylerovi! Měla jsem velikou radost, protože dostat titul od tak přísného rozhodčího je opravdu úspěch (teda aspoň pro mě). Třídu mladých jsme zahájili CAJCem na Slovensku a teď i třídu dospělých, takže Slovensko nám přeje :-). Tyler tímhle svým prvním CACem dokončil JUNIORŠAMPIONA SLOVENSKA!!! A jelikož dokončil třetí junioršampionát stal se i MULTIJUNIOR ŠAMPIONEM (tohle ocenění je v podstatě zkratka pro několikanásobného junioršampiona, ale není oficiální jako třeba šampionát, slouží spíše pro chovatele). Mám velkou radost, že se nám podařilo dokončit junioršampionáty v pohodě :-). A jsem taky ráda, že jsme dostali dobré ohodnocení od rozhodčího, kterého máme příští měsíc na šampionovi na Slovensku, tak se nám snad opět zadaří :-)

Na slovenský junioršampionát se můžete podívat v sekci výstavy a na posudek a další informace zase v sekci výstavy 2012.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tyler 17 měsíců

Tyler je opět o měsíc starší. Doplnila jsem jeho růstovou tabulku, která se mění pouze o fotky, váha i výška zůstává víceméně stejná, i když je pravda, že jsem ho za poslední měsíc neměřila. Váhově se pohybuje mezi 38 - 39 kily, podle toho jak moc má pohybu. A jak už jsem psala v lednu jsme ven moc nechodili, takže má náš mladej pán spíš 39 kg, není to žádnej drobeček :-D. Taky přidávám fotky ze zahrady, kde kluci dělali blbinky, hlavně Tyler otravoval jako obvykle Chestera. Bylo už navečer, takže fotky nejsou moc ostré a v takové kvalitě jaké bych si představovala, ale dívat se na ně dá :-)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Prochajda 31. 1

Včera jsem vzala na prochajdu foťák a nafotila spoustu fotek. Tyler měl svůj den a dělal ksichty, takže moc inteligentních fotek tam teda nemá :-D. U Chestera to bylo lepší :-). Tentokrát se k nám přidal i náš kocour Bárt, který nás doprovázel :-P