Novinky + sněhová kamalmita

10.01.2010 16:12

 

Určitě jste si všimli, že máme novej design webu. Nechtěla se mě dělat nová hlavička webu a po zjištění, že webnode má nový šablony, tak jsem zvolila tuto variantu. Šablona je sice pěkná, ale má dost nedostatků. Hlavním nedostatkem je, že má naprosto jiné rozměry než šablona předchozí, což znamená, že se mě totálně rozhodila celá fotogalerie a další profilové obrázky jsou dost ufiknuté. A jelikož mám fotek fakt požehnaně, tak tuhle šablonu vyměním zase za tu starou, ale ne teď, protože toho mám opravdu moc.

 

Další novinkou je, že ve středu 6. ledna tomu bylo přesně 7 let co přišel na svět vrh C v chovatelské stanici Via Brunesis a mezi těmito štěňátky, byla i Chesterova mamka Týna (Cleopatra Via Brunesis). Takže tímto jí chceme popřát všechno nejlepší k narozeninám :).

 
Celou Českou republiku provází sněhová kalamita a to už od středy. U nás teda začal sníh pořádně padat až v pátek a toho jsme museli s Chesterem využít a vyrazit ven. Rozhodla jsem se, že vezmu sáňky, pro Chestera postroj a vyrazíme k lesu. Jelikož byly na cestě závěje až nad kolena, tak jsme šli jen na pole, kde Chester tahal sáňky a hledal ve sněhu myši. Několikrát se mu povedlo vyhrabat nehoráznou díru v zemi :-D. Vzala jsem sebou i gumovou činku, kterou Chester rád nosí a tak jsem mu ji ve sněhu házela. Bohužel jsem to stihla jenom dvakrát, protože ji Chester ztratil, nebo ji spíš nenašel :-/. Tohle se nám stalo už minulej rok a po roztátí sněhu Chester aport našel, tak doufám, že letos ho taky najde. Po neúspěšném půlhodinovém hledání gumové činky jsem se rozhodla, že je čas Chestera trochu utahat a tak jsem si sedla na sáňky a Chester mě vozil, ale moc se to hošánkovi nelíbilo :-D.  
Fotky jsou jako obvykle na rajčeti, ale jelikož sněžilo, tak fotky nejsou moc kvalitní...
První tři fotky jsou z pondělí, kdy nebyla mamka doma, což znamená, že jsem si mohla vzít Chestera do pokoje :)
 

 

A na ochutnávku video z minulýho roku, jak si s Chesterem užíváme sněhu.

 

 

 

Z pátku na sobotu začalo pršet a všechno namrzat, takže v sobotu odpoledne byla sněhová vrstva pokryta asi dvěma centimetry ledu. Pořádně se ve sněhu nedalo ani chodit a na některých místech se Chester dokonce ani nepropadl :-D. Moc se mu nelíbilo chodit po ledu, protože mu to místama dost klouzalo... Zato Bárt se Safirou si sněhu náramně užívali :-D. Ukořistila jsem pár pěkných fotek, jako například rampouchy a zmrzlé větve stromů - všechno najdete ve fotogalerii. Pro zpestření mám pro vás i video, jak se Chester klouže na zledovatělém sněhu.