Novinky z uplynulého týdne

14.02.2009 22:48

V úterý začal padat sníh a byla z toho celkem velká sněhová kalamita, čehož panička využila, když s taťkem odhrnovali sníh za barákem a nafotila pár snížkových fotek. Některé jsou v horší kvalitě, protože celkem dost sněžilo... Já jsem si hrál ve sněhu na honěnou s Bártem, kterej mě vždycky zdrhl na strom, tak jsem aspoň otravoval paničku, aby mě házela sníh a já ho mohl chytat :-P

V týdnu jsme jako obvykle chodili s paničkou na mini prochajdy na pole a aportovací lítačky. Dneska panička vytáhla foťák a vzniklo z toho celkem dost fotek, tak se na ně můžete podívat :). A protože byl dneska svátek sv. Valentýna a panička mi chtěla udělat radost, tak jsme dnes intenzivně cvičili a byla se mnou hodně spokojená a pořád mě chválila jak jsem šikovnej :P. Nejdřív teda potřebovala abych ze sebe vybil to velké možství energie, takže mě zapřáhla za saně a já musel paničku tahat... moc se mi to nelíbilo, ale co bych pro ní, ale hlavně pro aport, kterej přede mě házela neudělal :D. Nejvíc mě, ale naštvalo, že jsem jí musel tahat i do kopce... Panička si ze mě totiž chtěla udělat srandu, protože si myslela, že ji do kopce neutáhnu, ale já jsem ji přesvědčil o opaku a utvrdil jsem ji v tom, že mám pořádnou sílu. Pak jsme přešli na příjemnější věc a to, že mi panička natáhla vlečku z králičí kůže. Sice byly na sněhu vidět stopy, kudy panička vlečku táhla, ale chtěla se ujistit, že jdu fakt po stopě a né mimo. Nevim co si o mně ta panička myslí, já přece žádnej švindlíř nejsem :D. Po stopě jsem šel moc hezky, akorát mi panička ve stopě udělala poprvé dva velký lomy a tak jsem ze stopy sešel, ale panička mě opravila a stopu jsem úspěšně dokončil :). Pak jsme s paničkou zkoušeli hlášení "zvěře", teda místo zvěře jsem hlásil dummy. Dummíka jsem jako vždy rychle našel a paničce štěkáním hlásil, tak dlouho, dokud si pro "zvěř" nepřišla. Dostal jsem od ní velikou pochvalu jak jsem šikovnej :). Taky jsme zkoušeli aportování i když to mi jde celkem pěkně, až na to, že na začátku překusuju a někdy nosím dummy za konec, ale to ještě časem odbouráme... Panička si taky chtěla vyzkoušet moje "hledání", tak mě vleže odložila, tak abych na ni neviděl a šla schovat dummyho... Jsem si myslel, že ho najdu hned, protože tmavej dummy na sněhu se ani hledat nemusí, ale panička mě převezla a dummyho zahrabala do sněhu. Zhruba po pětiminutovém hledání jsem dummyho úspěšně našel a paničku fakt překvapil, protože nečekala, že bych zahrabanýho dummyho našel. Zato, že jsem byl dneska tak šikovnej, mě panička dala velkou žvýkací kost a moc mě chválila, protože nečekala, že by mohl být můj dnešní výkon tak famózní