Novinky

31.01.2009 20:17

Dneska jsme chtěli jít s paničkou na procházku do lesa, ale protože začal padat sníh, kterej na zemi tál, tak bylo všude mokro a hlavně bláto, což se nezamlouvalo mojí paničce, takže jsme zůstali u nás na zahradě a chvilku jsme cvičili a aportovali. Nafotili jsme nějaký fotky, ale kvalita nic moc, protože pořád sněžilo...

Včera panička koupala Betynu a Fíka - no moc se jim to nelíbilo, ale já jsem rád, že na mě řada nepřišla:D. Betyně panička kape třikrát denně antibiotika do očí formou kapek a v pondělí pojedou páníci na kontrolu k vetovi. Možná mě vezmou sebou, protože mě poslední dobou začly slzet oči a na srsti okolo očí se mi srst zabarvila... panička si myslí, že je to ještě nějaká pozdější reakce jak mě škrábl do oka ten proklatej ridgeback :(. No doufám, že se mi očička spraví (panička mi je každý den čistí borovou vodou) a k vetovi nebudu muset jít.

Panička taky předělává nějaké sekce na webu, takže až je bude mít hotové, tak vám dáme zavčas vědět :)