Oslava narozenin + další novinky

11.06.2010 13:59

Jak jsem slíbila, tak plním a dodávám fotečky našich malých králíčků. O několik králíků jsme přišli vlivem hnusného počasí a neustálých dešťů. U některých mladých samic to byla bohužel nezkušenost s jejich prvním vrhem, takže se o ně buď neuměly postarat a nebo nevěděly jak, bohužel i to se prvničkám stává. Celkem máme ze šesti vrhů jen tři a to od Daisy, Fifiny a Zajdy - dohromady tedy 16 malých prcků. Stáří králíků je okolo čtrnácti dnů až tří týdnů. Foto jako obvykle na rajčeti.

Daisy - 6 králíčků

 

Fifina - 4 králíčci (z původních 6, dva zemřeli)

 

Zajda - 6 králíčků

 

 

Příprava dortu oslavencům :)

Tento týden konečně přišly všechny dárky, takže mohla začít příprava na oslavu. Pro tentokrát jsem se rozhodla, že udělám čistě jen dort z masa. Chtěla jsem totiž vyzkoušet, jak bude Chesterovo zažívání reagovat jen na maso, když je zvyklý převážně na granule (než bude výmar, tak budeme kupovat mrazák jen pro pesany na maso a na zvěř). Chesterova reakce dopadla nad moje očekávání, takže jeho trávení vařené a převážně syrové maso nevadí :).
Suroviny dortu: rybí maso - pangasius, vepřové maso, kuřecí maso, hovězí maso, játra, ledviny, tvrdý sýr, směs zeleniny, krabí tyčinky, tvaroh, vejce, rybí pomazánka, vanilkový pudink a želatina (všechny suroviny mě stály kolem 500 kč). Jednu třetinu z celkového množství masa jsem nechala syrovou a dvě třetiny uvařila, potom nakrájela a dala do misky. Až byly v míse všechny zde uvedené suroviny (kromě tvarohu, krabích tyčinek, pudinku a rybí pomazánky), tak jsem celou mísu zalila teplou želatinou a nechala všechno ztuhnout. Později jsem si uvařila vanilkový pudink, ale nepřidávala jsem do něj cukr, a nechala ho taky ztuhnout. Nakonec jsem dort překlopila na velký plech a Safiřin dort na malý talíř, kde jsem ho dozdobila rybí pomazánkou tvarohem a krabí tyčinkou. U Chestera to bylo stejné akorát jsem vyklopila na jeho masový dort ještě ztuhlý vanilkový pudink. Opět jsem dort dozdobila tvarohem, rybí pomazánkou a krabími tyčinkami :)
Na celkový průběh výroby dortu se můžete podívat na rajčeti :)

 

Safira oslava prvních narozenin

Dne 2. června měla Safira přesně jeden rok, který by slavila spolu se svým bratrem Bártem, kterého náš "milovaný soused" otrávil stejně jako našeho předchozího kocoura minulý rok :(. Safiře její dortík moc chutnal, hlavně to syrové maso :-D. Dostala krásný růžový obojek a na něho přívěsek ve tvaru písmene S, který je posázený kamínky. Moc jí sluší a je z ní veliká krasavice :). Jako další dárek dostala sušené rybičky, které má ráda. V průběhu léta dostane ještě šplhací strom, který bude stát v pokoji pro psy, a taky nový pelíšek plus spoustu prolízaček :).

 

 

 

 

 Chester oslava pátých narozenin

Přesně 15. května to bylo pět let, co se Chester narodil. Oslavu jsme pořádali až teď, skoro o měsíc později, jelikož jsem měsíc čekala, než mi odešlou z internetového obchodu dárky, které jsem tam Chesimu objednala. Tento týden konečně dorazily, takže jsme mohli začít slavit :). Chester dostal spoustu sušených pamlsků od různých sušených střívek, rypáčků, šlach, až po uzené vepřové nožky či kosti. Také dostal sprej proti klíšťatům Frontline a jako dva hlavní dárky Bracco lovecké vodítko s moxon smyčkou + obyčejnou přípojku a výstavní boudu, kterou si moc oblíbil :). Dort mu moc chutnal, nebo spíš chutná, protože zbytek mám pořád v ledničce a část v mrazáku :).

 

 

Zjistila jsem, že mám v počítači hromadu fotek naší smečky a zhruba 400 fotek Chestera, které jsem nenahrála na rajče, takže snad v příští aktualitce, která bude co nevidět, jelikož o víkendu jedeme na dvě výstavy, bych je sem snad nahrála....