Pózování a aportování na poli

28.09.2008 15:27

 

Ták a po týdnu se vám zase hlásíme. Konečně jsem dokopal paničku k tomu, aby dala na net moje zářijové fotky. No moc jich tam neni, ale aspoň něco. Pár fotek je tam od nás ze dvorku, pak panička vyfotila nádhernej západ slunce, no a nakonec se panička odvážila hodit na rajče i fotky, kde jsem já s paničkou doma v paniččiném pokojíku. Teď jenom doufám, že paniččini příbuzní, který tento web sledují všechno neprásknou paniččiné mamce, protože ta by paničku na místě zabila, kdyby zjistila, že si mě bere k sobě do pokoje vždycky když je paniččina mamka v práci. Fotky najdete zde.

 

No a taky jsme dnešní den pojali jako výcvikový. Chvilku jsme s paničkou cvičili se zajíčkem a s dummykama no a pak jsme se vydali s paničku na šípky (panička je totiž suší činčilákovi Figovi).  Taky jsme chtěli nafotit pár pózovacích fotek, no a má převelice inteligentní panička si samozřejmě nedala do foťáku baterky, takže jsme se museli zase vracet domů. Ještě že jsme byli celkem blízko baráku, takže jsme se hned vrátili bro baterky a hurá na focení. Některý fotečky se paničce fakt povedly. Celou dobu se snažila zachytit mě v pohybu jak vyhledávám aporty, ale její foťák tu moji rychlost jaksi nestíhal, takže z toho vyšla skoro vždycky jen rozmazaná šmouha. Taky jsem si hezky zaaportoval a panička mě moc chválila, že mě to jde. Zítra půjdem možná s mým synem Bretíkem na prochajdu, tak dodáme co nejdřív fotečky. Jinak fotky z dneška jsou tady