Prochajda Chester, Rita, Bret a Asta aneb rodinná sešlost

02.11.2008 15:35

 

Konečně jsem paničku dokopal k tomu aby napsala článek z naší rodinné prochajdy. Musím ji ale omluvit. Ve škole toho má totiž dost, takže mírně nestíhá...

V neděli 2. 11. k nám přijela moje "manželka" Rita s naší dcerou Astou a přidal se k nám i náš syn Bret. (Jen pro upřesnění abyste nás na fotkách poznali, tak Rita je černá, Asta světle žlutá, Bret černý a mě snad znáte ne?!) Protože bylo teplo, kolem 17 stupňů, tak jsme se vydali nejdřív na koupaliště zaaportovat si z vody.

Na koupáku to byla paráda. S Ritou jsme nosili aporty z vody jak diví. Páníci nám do vody hodili vždycky jeden dummík a my se s Ritou předháněli kdo bude rychlejší - no většinou jsem byl rychlejší já a Rita dávala najevo svou nevoli hlasitým kňučením :D.  Bret s Astou se plavání neúčastnili a hráli si na břehu nebo nás sledovali... Páníci je zkoušeli do vody nahnat, Bret tam sice šel pro dummíka, ale namočil si sotva břicho a už letěl ven... Asta do vody jednou vběhla a chvilku i plavala, ale hned se vrátila zpátky na pevnou půdu... Zato ale jde vidět, že oba pochytili naše geny, protože hned jak jsme s Ritou vylezli z vody tak nám šlohli dummíky a chtěli po pánících aby jim je hodili...

Pak se naši páníci snažili vyfotit nás společně, ale myslím že se jim to moc nepovedlo, protože štěnda chvilku neposedí:D

 

Až jsme se pořádně vykoupali, vydali jsme se do lesa, ale protože se už stmívalo, tak jsme si museli pohnout... takže prochajda po lese byla spíš taková rychlejší. Z lesa jsme se dostali na pole, přes které jsme šli k nám domů. Moje panička nám házela na poli aportky a snažila se nás vyfotit, ale protože už byla tma, tak se poslední fotky moc nevyvedly

Jinak prochajda byla fakt parádní, už se těšíme s paničkou na další :). Na fotky se můžete podívat zde a na videjko zase tady