Prochajda do lesa + info o králíčcích

17.05.2009 22:08

Včera 16. května se Zajdě narodilo sedum krásných králíčků. Jeden je bílý a ostatní jsou černí nebo šedí (teď to nejde ještě moc poznat), někteří mají bílé flíčky na čumáčku, ale nechtěla jsem Zajdě do hnízda moc hrabat, takže fotky a info ohledně prcků dodám až budou trošku starší.

Zato Fifina je pěkná potvora :(. Z šesti králíků zbyli jen tři :(. Jak říkám je to koza, vůbec jí nevadí, že se jí králíčci plazí po celé králíkárně a místo, aby je dala zpátky do hnízda, tak je nechá "zmrznout". Chudáčci měli smůlu, že se narodili, když byla zima a pršelo :(. Přes den jsme je sice s taťkou dávali do hnízda, když byli venku, ale přes noc na to bohužel doplatili, že se o ně Fifina moc nestarala...
Přidala jsem fotky zbylých králíčků, tak se můžete pokochat :). Vypadají jak malý plyšáci, zvlášť šedej prcek s bílou lysinkou na čumáčku :)

 

 

Včera jsme byli s paničkou jen na zahradě a chvilku na poli za barákem, protože skoro celej den pršelo :(. Dneska jsme si to vynahradili prochajdou do lesa. Po cestě jsme se málem tím horkem uvařili... Bylo sice jen kolem 27 °C, ale na mě je to fakt hodně. (Dneškem se panička definitivně rozhodla, že s nima na dovolenou do Chorvatska nepojedu, protože se bojí, aby mě z toho horka nekleplo...). V lese to bylo fajn, hezkej chládeček, hodně novejch pachů a míst na prozkoumání, no prostě super :). Po cestě z lesa, jsem vyzkoušel můj novej míček na šňůrce, kterej jsem dostal na narozky. Mně se moc líbí, ale panička nadávala jak špaček :D. Prej nechápe, jak někdo z výrobců může dát na míček bílou šňůrku - teď totiž rozhodně bílá není a rozhodně nikdy bílá nebude :D. Po cestě jsme taky potkali aspoň osum zajíců - jednoho v lese a jednoho u babičky na zahradě - to je strašný jak si ti zajoši troufaj :D, ostatní jsme vyplašili na poli. Panička mě moc chválila, protože jsem ji na slovo poslechl a nechal se na jeden povel od zajíčků odvolat :). Domů jsme přišli asi po třech hodinách oba pořádně zničení - no holt si budem muset začít víc trénovat fyzičku...

Fotky najdete jako vždy na rajčeti. Máme taky několik videí, ale paničce se nechtěly dneska upravovat a nahrávat na net, takže snad během týdne je sem dáme :)