Prochajda na pole a do lesa

11.10.2008 15:30

 

Dneska jsme s paničkou po dlouhé době šli na větší prochajdu. Vydali jsme se na lítačku na pole a pak jsme se šli mrknout do lesa. Chvilku jsme cvičili s dummym (panička mě moc chválila, že mi to jde, tak jsme toho radši v dobrém zanechali). No a pak přišla na řadu má oblíbená lítačka za balonkem na šňůrce. Byl jsem celkem naštvanej protože, skoro půlku pole, kde je má oblíbená kukuřice už vymlátili. S paničkou jsme usoudili, že si to musím pořádně užít, než kukuřici vymlátí úplně. Ten, kdo mě zná ví, že jsem hledal balonek v kukuřici jak šílenec - fotky jsou toho důkazem :D. 

Když už jsem se z toho aportování málem zhroutil, šli jsme s paničkou do lesa. Samozřejmě po cestě mi pořád házela balonky - to by přece nebyla žádná prochajda. V lese to bylo fakt parádní, nádherně voňavej vzduch a listí. Akorát jsme se s paničkou neodvážili jít dál do lesa, protože jsme po cestě potkali pár aut v kterých byli myslivci a v dálce jsme slyšeli střelbu. Z toho jsme usoudili, že jsou v lese hony, takže jsme radši dál nechodili - panička totiž měla strach, že bych chtěl aportovat srnku nebo divočáka :D

Taky jsme se vydali do lesa proto, že nám hodně známých říkalo, že rostou houby. Tak jsme to šli zjistit, protože paniččin taťka houby miluje a tím pádem bychom šli zítra na prochajdu do lesa znovu, tentokrát už i s košíkem. S paničkou jsme se dívali všude možně, ale žádný houby jsme neviděli, jenom barevný listí na zemi a najednu jsem do něčeho šlápl - panička na mě začala řvát ať jdu pryč, naštěstí jsem ji poslechl. Panička mě moc chválila, našel jsem totiž velikej trs václavek. Tak je prej zítřejší prochajda jistá.

Fotky najdete ve fotogalerii nebo zde