Prochajda na pole a k vodě

23.09.2008 15:26

V neděli slavil paniččin taťka kulaté narozky, takže se jako vždy sjela celá rodina. Polovina z nich mě nadávala ať k nim nechodím, že je prej zažgryndám a že budou celý špinavý, jako nechápu proč vždyť já jsem přece čistější jak oni tss... no a ta druhá polovina si mě hladila a chválila mě. Po obědě se panička sbalila a vzala sebou Romču, druhýho Romču, Valču a vydali jsme se na prochajdu k lesu. Tam jsme s paničkou chvilku procvičili marking a hlášení, no a pak už mě děcka házeli aportíky a panička mě fotila. Jednou když byl Romča v kukuřici tak na tam hodil druhej Romča aport no a já jsem ho běžel jak neřízená střela najít. A samozřejmě co se nestalo, jsem si jaksi nevšiml Románka v kukuřici a mírně jsme ho smetl, že zahučel hezky do bahýnka - no a co má dávat snad pozor ne??? Až panička viděla, že toho mám dost tak jsme šli na koupák, abych si zaplaval. Ale tam byli nějací borci s elektrickejma kytarama a fotili se tam takže jsme šli radši do rybníka před koupákem, kterej byl relativně čistej. Tam jsem si hezky zaplaval a pak se šlo domů. Fotečky jsou ve fotogalerii nebo zde