Prochajda + psí pokoj

20.03.2010 21:13

Konečně roztál všechen sníh a přestalo pršet, takže jsme se mohli s Chesterem poprvé po operaci vydat na pořádnou procházku. V pátek jsem ho spíš jen proháněla po poli a zkoušeli jsme hledačky... trošku by to potřebovalo v dohledávkách zrychlit, ale tak na to, že to byla první pořádná dohledávka po zimě, tak si myslim, že to zvládl dobře... Poslušnost jsme taky trochu procvičili... no a jde vidět, že Chestera evidentně nebaví a ani se mu nedivim... protože mě nebaví taky... takže jsme všechny cviky pocvičili maximálně dvakrát a pak jsme se dali na aportování, který Chestera nehorázně baví :)

V sobotu jsme byli u lesa na poli... šli jsme tam hledat hračku, kterou tam Chester před dvěma měsíci ztratil ve sněhu... po chvilce hledání jsme ji našli, nebo spíš mě ji Chester donesl :-D, asi věděl, že je jeho... Na poli jsme moc dlouho nebyli, asi tak jen hodinku, protože se začlo stmívat a kvůli tomu mám fotky v celkem blbé kvalitě, protože to světlo bylo fakt příšerný... některé se sice povedly, no však se podívejte sami :)

 

Tento týden se konečně rozběhl naplno náš projekt "Psí pokoj"... Celá místnost se jakš takš vyklidila a ještě se dodělává pár úprav, jako dostavění některých přepážek a jejich nahození... Příští týden si půjdu vybrat barvy, aby se mohly zalíčit stěny pokoje. Pak jen stačí položit dlažbu a udělat v pokoji obklady zdí dřevem... no a nakonec nás bude čekat nejtěžší práce a to výroba kočičího stromu, to bude fakt makačka + nakoupení nových pelíšků.. Zatím jsem pokoj nafotila (na ten bordel se nedívejte :-D) a postupně budu fotky doplňovat a o všem vás informovat....

 

Jinak jsem byla nucena pozměnit plán akcí, jelikož jsem zjistila, že se koná voříškiáda v Kyjově :). V pondělí odešlu přihlášku společně s přihláškou do Šlapanic... Zatím jsme teda přihlášení do Hranic, Bohdalic, Šlapanic a Kyjova... Každým dnem čekám, že zveřejní propozice s přihláškou i ve Zlíně.