Prochajda s Barčou a Sabčou

06.12.2008 15:45

 

Dneska zkontaktovala Sabča moji paničku a přemluvila ji, abychom šli na prochajdu. Panička byla celkem ráda. Dlouho totiž Sabču neviděla a tak si aspoň chtěla pokecat:). S Barčou jsme se neviděli od května takže skoro tři čtvrtě roku. Sabča nechtěla brát Barču přes léto moc ven, protože je to už dáma v letech a horko jí nedělá dobře...

Šli jsme s paničkou do Heršpic ke Mlýnu, kde jsme měli s holkama sraz. Byli jsme jen na jednom místě, aby se Barča moc nepřetáhla a došla v pořádku domů. S Barčou jsme se jen očuchali a já jsem šel aportovat balonky na pole, zatímco se Barča pokoušela nosit můj balonek - no nosit, spíš ho rozkousat:D. Pak jsem našel v zemi jedno voňavý místečko a začal jsem norovat:D. Zbyl tam po mě teda pěkně velkej tunel:D.

Prochajda byla moc pěkná, teda až na to bláto... panička kvůli němu nadávala celou cestu jak špaček, protože jí nebyly skoro vidět boty, jak je měla obalený blátem...