Prochajda s Betty a Laurou

30.08.2008 15:25

 

Ve čtvrtek 28. srpna k nám přijela Milča s Larou a dvě nové kamarádky z Rousínova Dáša a Betty s kterými jsme se seznámili přes hafici.cz.

Holky k nám přijely okolo druhé odpoledne a tak kolem půl třetí jsme vyrazili na prochajdu. Šli jsme po poli co máme za barákem, tam nás paničky pustili abychom se proběhli. Betty začala lítat jak šílená a víc jak dvakrát mě sejmula. Tak jsem se nedal a začali jsme hrát hoňku. Ale po chvíli jsem uznal že Betty je fakt rychlejší a já ji nedoženu, takže jsem si spíš hleděl aportu, který mi panička házela.

Pak jsme přešli na cestu mezi dvěma poli. Na jedné straně byla moje oblíbená kukuřice a na druhé jetelina. Panička mi chvilku házela balonek na šňůrce do kukuřice a holky se divily, že ho tam najdu. No a pak cesta proběhla tak, že holky si čmuchaly všude okolo a já jsem aportoval v jetelině, nebo jsem celou cestu šel a držel pořád aportík aby mi ho náhodou někdo nešlohnul.

Zachvilku jsme dorazili k lesu, kde nám panička dala napít a vyrazili jsme směr krmelec. Tam jsme se zase občerstvili a paničky nás zase nutily pěkně ležet, protože nás chtěly furt fotit. No pár fotek se jim povedlo, ale pak se to Betce moc nelíbilo a tak jim od focení zdrhla. Panička Betty Dáša měla sebou suk na přetahování, tak jsme se v lese s holkama chvíli přetahovali a pak jsme se vydali na cestu zpátky. Když jsme došli k Dubu na kraj lesa, tak jsme vydali po poli, kde roste jetelina dolů ke koupáku.

Na koupáku nás paničky pustili. A já jsem jako obvykle vlezl do vody a čekal na dummíky. Lauris s Betty se spíš brodily a někdy Laura taky aportovala dummyho, když jsem byl na břehu, protože jsem ji vždycky předběhl a než k dummíku připlavala tak jsem jí ho šlohl. Pak došli na koupaliště dva malí kluci a protože je Betka hyperaktivní, tak musela být od té doby na vodítku, aby je náhodou neshodila do vody. No a zachvíli po nich došli na koupák holky z Heršpic s dlouhosrstou kolií, tak jsme usoudili, že to pro dnešek stačilo a šli jsme přes dědinu k nám domů.

U nás na dvoře se paničky občerstvovaly a my jako správní psi jsme seděli a čekali co nám paničky dají. Většinou nám dali paprikový brambůrky a taky trošku rohlíku se salámem, ale nejvíc nás nakrmili hroznama, který nám rostou na zahradě. Až nás paničky přestali hypnotizovat jídlem, tak jsme se s Betty přetahovali o suk a honili jsme se. To vám byla, ale sranda, už jsem paničku přemlouval ať mi toho výmaráčka koupí teď abych si měl s kým hrát...

Fotečky najdete zde a video najdete zase tady