Prochajda s Bretem

28.09.2008 15:28

 

Dneska jsme vyrazili na prochajdu s mým synem Bretem. Nejdřív jsme šli k lesu. Po cestě do lesa jsme se chvíli zastavili abych si procvičil aporty. Panička mi dala povel k noze a hodila mi oranžovýho půl kilovýho dummyho. No a než jsme se s paničkou nadáli tak Bret aport ukázkově donesl. No panička čuměla jak vyvoraná myš, že Bret aportoval a ještě k tomu tak těžkýho dummyho s kterým by měl začat cvičit až od půl roku. Jde vidět, že je Bret náruživej aportér po mě - geny se nezapřou.

Panička byla na mě dneska strašně naštvaná, protože jsem jí vůbec neposlouchal. No ještě aby jo, musel jsem se věnovat svýmu synovi ne? Pak jsme se vydali do lesa, tam jsme se rozhodli, že půjdem k Bílýmu vlku a odtama na koupák se osvěžit.

 

Na koupáku nás paničky pustili. Já jsem šel jako vždy do vody, Bret utíkal za mnou akorát, že si nechtěl namočit ani chloupek, takže pobíhal okolo břehu. Panička vytáhla oranžovýho dummýka a Bret jak ho uviděl se okamžitě rozzářil. Panička zkusila dummyho hodit na kraj do vody a světe div se Bret ho přinesl. Sice si namočil jen nožky, ale i tak. Pak dummíka hodila panička trošku dál a Bretík šel do vody až po bříško a zase aportík donesl. Celkem ho donesl z vody asi pětkrát. Nakonec se mu tam už moc nechtělo, tak pak panička usoudila, že to stačilo a hodila mě doprostřed koupáku dummíka. Já jsem se jako vždy rozběhl a plaval pro aport a Bret jak mě uviděl běžel za mnou a ani si moc neuvědomil, že je ve vodě a plaval za mnou do půlky koupaliště. Obě paničky nevěřili vlastním očím jak je Bret šikovnej, no nedivte se když je po mě že? Pak už Bret do vody nechtěl, protože ještě nemá tak hustou srst a byla mu trošku zima. No já jsem ještě jak dlouho aportoval a vždycky když jsem vylezl z vody tak mě Bret honil a pokoušel se mi sebrat dummíka.

No byl to moc supr den a tzěším se na další prochajdu s Bretíkem a jeho paničkou. Fotky najdete v Chesterovým fotoalbu z roku 2008 a pak v albumu prochajdy s kamarády