Prochajdy s paničkou :)

01.01.2009 20:34

V úterý jsem překecal paničku ať vezme ven foťák a udělá pár fotek. Přálo nám počasí a nádherně svítilo sluníčko, takže některé fotky se celekem povedly. Panička se ten den rozhodla, že trochu oprášíme kůži z králíka a natáhla mi vlečku. Byla naštvaná, že jsem si jen očuchal místo nástřelu a pak jsem jen větřil... Říkala mi, že bych měl jít s nosem u zemi a hezky stopovat a né se rozběhnout jak magor na normální dohledávku. Sice jsem neběžel přesně po stopě, ale králíka jsem během minuty našel, takže se chudák panička hezky proběhla, protože se jí zasekla ruka do stopovačky, kterou jsem měl zapnutou k postroji:D. Po mém nálezu mě musela pochválit, protože jsem šel celou cestu po větru, stopa byla lomená a dlouhá zhruba 200 m možná i víc. Na to, že jsme cvičili vlečku jen párkrát tak ze mě byla panička nadšená akorát ten styl práce jí trošku štve, ale to se pak doladí, až bude společně cvičit mě i výmara. Po stopě jsme asi půl hodiny cvičili aport s dummy a pak aby mě panička dorazila, házela mi balonky na šňůrce.

Na Silvestra jsme byli taky venku, ale fotky žádné nejsou. Kolem půlnoci se začali ozývat rány a chvilkama se osvítila obloha barevnýma světýlkama. Panička mě vzala sebou před barák a spolu jsme tu nádheru pozorovali. Ze začátku se mi světýlka nezdála, tak jsem si párkrát štěknul:D. Jinak byla panička moc spokojená, protože jsem se ran nebál - prej je to na honech běžná věc ten rachot, tak jsem zvědavej jestli si panička nevymýšlí:D.

Dneska jsme byli na Novoroční procházce. Napadl poprašek sněhu, tak fotky vypadjí trošku vánočně. Chtěli jsme jít na prochajdu do lesa, ale to si panička vzápětí rozmyslela, protože jsme na kopci uviděli tmavou siluetu psa, jak usilovně hledá, vypadalo to na německého krátkosrstého ohaře. Byl bez pánečka a v dálce jsme slyšeli rány, takže se tu musel někde konat hon. Panička nechtěla moc riskovat, abychom nepotkali myslivce a taky toho psa. Chtěli jsme udělat pár hezkých fotek v lese, ale nedostali jsme se tam, tak snad příště. Vrátili jsme se domů a panička mi na poli za barákem házela aporty a chvilku jsme cvičili. Třeba budou nějaké fotečky zítra:)

 

Ve fotoalbu jsou fotky z 30. prosince a 1. ledna dohromady - poznáte je jednoduše, ty ze dneška jsou s trochou sněhové pokrývky:). Na konci je pár fotek Bárta, který si lebedil na okně:D