Procházka v Manerově s mojí dcerou Endy

18.01.2009 17:43

Teď když jsou ty velké mrazy, jsme s Betynou, Fíkem a Bártem pěkně v teploučku v bývalé kotelně. Panička se rozhodla, že nám udělá nový pelíšek ze starého lehátka, na které jí ušila paniččina babička potah plněný molitanem. Původně, to lehátko mělo být pro Betynu a Fíka a já jsem měl ležet hezky na teploučkým a měkkoučkým kabátě, ale Betyna mě odtama vyhnala, jak je jejím zvykem :(... Tak jsem se naštval a s Bártem jsme obsadili lehátko :D. 

 

A teď něco k procházce
Dneska mě páníci naložili do auta a někam se jelo. Myslel jsem, že jedem za Lauris do Lulče, protože jsme jeli stejnou trasou, ale místo toho abychom zabočili směr Luleč, tak jsme jeli pořád rovně. Zastavili jsme u nějakého domu v Manerově. Tam nás přivítali dva moc hodní lidé a zavedli nás na zahradu a tam byla malá černá labradorka Endy. Panička mi vysvětlila, že je to moje dcera. No od té doby co jsem ji neviděl, teda pořádně vyrostla.

Páníci nás vzali na procházku, která zhruba trvala hodinku a něco. S Endy jsme se pořádně vyblbli ve sněhu a já jako vždy hledal myšičky a noroval :D. Endy lítala jako šílenec a snažila se mě vyprovokovat ke hře, což se jí podařilo, ale páníci měli strach abych jí nezašlápl, tak mě radši odvolali :( . Musím Endynku moc pochválit a její páníčky taky, jde vidět, že se o ni moc dobře starají a Endynka je hezky poslouchá.

Až jsme došli zpět k Endy domů, tak mě páníci dali na dvůr a šli s páníkama Endynky na kafčo :) a mě místo kafča a zákusků dali vélikou kost :).

Moc se nám procházka s Endynkou líbila a už se těšíme na další. Foteček je jen pár a jsou ve směs jen samé lítací, protože na pozovačky nebylo dneska hezký počasí, ale jen samá hnusná vlezlá mlha:(