První květnový víkend

03.05.2009 19:25

Ahoj všichni, tak konečně panička přidává fotky morčat z koupání :D. Koupala je v prádelce ve vaně a pak je fénovala - takovej luxus :D

 

 

V pátek byla panička doma, protože byl svátek a ve škole měli volno. Toho jsme využili a jeli se podívat k Jalováku. Panička chtěla abych si zase v novým rybníku hezky zaplaval. Když jsme dojeli na místo tak místo na vodu jsme se dívali na prázdnej rybník.... Jako nechápu proč ho v březnu napouštěli a teď ho zas vypustili... Panička si myslí, že jim asi někde protékala voda, tak to prej musí asi opravit. Jsem teda fakt zvědavej, jestli tam letos tu vodu ještě napustí... 
Šli jsme se teda podívat k prvnímu rybníku, ale tam byli rybáři tak jsme museli jít uplně na druhou stranu abych jim neplašil ryby. Asi hodinku jsem aportoval a pak jsme šli k autu. Po cestě jsme potkali pěknou labradorku, tak jsem se s ní náležitě seznámil a jelo se domů:)

Včera a dneska se pokoušela panička vyfotit mě v postoji. Už jsme pokročili trochu dále a panička mě moc chválí :). Tak se můžete podívat ve fotoalbu.

Taky jsme museli využít odkvetlých pampelišek a nafotit pár fotek, tak se můžete pokochat:D

Jinak příští týden jede panička  v sobotu na výstavu výmarských ohařů a moc se těší. Já se teda netěšim, protože budu čučet sám doma :(