Rychlá aktualizace

04.04.2010 22:37

Nemám moc čas, tak aktuálku vezmu v rychlosti...

Doplnila jsem sekci Plánované akce o dvě výstavy a to o výstavu 22. 5., která se koná v Mikulově (poblíž se Chester narodil v Dolních Dunajovicích, které jsou od Mikulova zhruba 8 km, takže určitě pojedem na návštěvu za Chesiho mamkou) a pak o výstavu v Brně - Rybníčku, která se koná 26. 6. Letos těch výstav plánujem víc :-P

Na začátku dubna oslavil svoje osmé narozeniny strejdův Míša, takže mu moc gratulujeme :)

 

mojimazliccirajče.net


Psí pokoj

práce na psím a kočičím pokoji dále pokračují... Od minulé aktualizace taťka zalíčil i zbylé stěny a to na žluto. Já jsem pak ještě doupravila štětcem linky, kde se setkává žlutá barva se zelenou. V pátek jsme vyklidili místnost a vynesli ven stůl, židle a ostatní věci, které v pokoji byly a po sto letech jsme vyhodili ven linoleum, které zakrývalo podlahu. Abych pravdu řekla, myslela jsem, že ta podlaha bude vypadat hůř, jelikož dřív místo psího pokoje byla uhelna :-D. V sobotu se udělala nová podlaha, nebo spíš se podlaha vyrovnala novou vrstvou betonu, protože ta stará vrstva byla dost křivá a blbě by se na ní pokládaly kachličky. Teď se musí zhruba tři týdny počkat než nová podlaha "dozraje" a pak se na ní položí kachličky. Po položení kachliček dojde ještě k obložení stěn celého pokoje dřevem a tím částečně práce na pokoji budou končit a ta nejtěžší práce bude teprv před náma a to ve výrobě posuvných dveří, ale hlavně ve vlastnoruční výrobě kočičího stromu a šplhadla vjednom, takže myslím, že mám o zábavu postaráno :-D

Pár fotek na ochutnávku, zbytek ve fotoalbu:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Procházka 2. 4.

Vydali jsme se na pole, které je nádherně uválené, takže se po něm krásně šlo. A protože se mi nechtělo jít hned domů, tak jsme zašli ještě na kraj lesa. Tam jsem se celkem zhrozila jelikož ze začátku lesa přes zimu udělali pořádnou mýtinu :(... využila jsem teda aspoň pařezy k tomu, abych nafotila Chestera při pozování, na výsledek se můžete podívat ve fotogalerii... zkusili jsme taky pár volných postojů, myslim že některé se celkem povedly.... a taky jsme narazili na mrtvého zajíce, původně jsem si říkala, že bych ho mohla použít na aport, ale radši jsem si to rozmyslela, protože jsem nikde neviděla krev nebo střelnou ránu, takže kdo ví na co zajíc zemřel a jestli nepřenáší nějakou nemoc, tak jsem se s těžkým srdcem s vidinou konečně pořádného aportu rozloučila a aspoň si ho vyfotila... 

Pár fotek zde:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Víkendové prochajdy a cvičení

V sobotu jsme pocvičili vlečku králíka. Nejdřív jsem ji natáhla rovně a když jsem viděla, že ji Chester pěkně vypracoval, tak jsem se rozhodla natáhnout mu vlečku s lomy, bylo jich tam zhruba pět. Abych věděla, kde jsem lomy udělala, tak jsem si udělala u nich značky. Chester lomy vypacoval hezky, sice párkrát sešel, ale pak se sám vrátil a nebo jsem ho navedla zpět já.
Potom jsme zkoušeli aport srstnaté s vycpaným králíkem. To se mu moc líbilo, akorát jsem králíka blbě vycpala, takže se mu blbě drží, takže ho budu muset asi zase přešít, ale moc se mě do toho nechce...
Šli jsme taky na prochajdu. Snad poprvé se mnou a s Chesterem šla i mamka, což je teda fakt svátek :-D. Tak jsem ji hned zaúkolovala, aby nafotila Chestera v postoji a v pohybu... musíme trénovat, jelikož za 20 dní valíme na výstavu... No fotky teda nic moc - hlavně ty pohybovky... z postojových jsem něco vybrala. Pak natočila taky poslušnost, ale nevím jestli video budu publikovat, jelikož tak znechucenýho psa jak je Chester u poslušnosti jste snad ani neviděli :-D... mno uvidím ještě, ale každopádně v nejbližší době video nebude, protože fakt nemám čas...

Pár fotek zde a zbytek na rajčeti: