Slibované fotky + další novinky

19.12.2009 13:47

Na rajče jsem nahrála nové fotky Chestera, takže plním svůj slib z minulého týden :). Jsou tam tři nová fotoalba.  První je staré zhruba 14 dní nebo tři týdny. Ten den byla nádherná námraza a toho jsem musela využít a vyfotila jsem pár pózovacích fotek. Myslím, že se celkem povedly :)

 

 

Jak jsem sem už psala, tak minulý týden jsem byla nemocná a abych nebyla doma sama, tak jsem si vzala do pokoje celou naši smečku (teda kromě morčat, králíků a činčily :-D ) - Chester, Betyna, Bárt a Safira... Normálně si je do pokoje brát nemůžu, protože by mě mamka zabila, ale ta byla dopoledne vždycky v práci, taťkovi to nevadí a kolikrát mi je do pokoje pustí sám :). Musím říct, že jsem se fakt nenudila :-D. Mezitím, co jsem dělala něco na počítači, tak Bárt se Safirou chtěli, abych se jim věnovala, což dávali najevo tím, že vlezli na stůl, začali se otírat o monitor a chodili po klávesnici... nakonec to dopadlo tak, že si mě oba vlezli na klín a usnuli...
Betyna prozměnu otravovala Chestera a chtěla, aby se s ní přetahoval o plyšáka, ten ale nejevil zájem, tak jako vždy :-D. Nakonec si vyskočila na můj gauč, zachumlala se do peřin a usnula...
Chester seděl buď u mé židle a nebo si lehl opodál a spal. Nejvíc jsem se pobavila, když Chester tvrdě usnul, ležel na boku a něco se mu zdálo... Začal hýbat všema čtyřma nohama jako by běžel a pak dokonce i vrčet :-D. Měla jsem z toho fakt dost, protože tohle jsem ještě u žádnýho našeho psa neviděla :-D.

Tento týden mi došly z netu dárky, které jsem objednala a v pondělí musím jet ještě nějaké dokoupit do Brna, aby žádnej člen naší smečky nebyl o nějaký dárek ošizený :-P.

A protože mám zítra narozeniny a chtěla jsem si udělat radost, tak jsme se s Milčou začátkem týdne domluvili, že bychom mohly u nich v Lulči cvičit aporty a dohledávky zvěře. Milčin brácha totiž z honu donesl bažanty a Milča už zkoušela, jak bude Laura reagovat na pernatou, takže jsem si říkala, že by bylo fajn vyzkoušet i reakci Chestera (na srstnatou totiž reaguje velmi dobře). Bohužel nám naše plány překazilo počasí a blbá škola :(. Zítra má být přes den kolem - 7°C až - 10°C, což se na cvičení fakt nehodí a ještě k tomu jdem skoro jako jediní z ČR v pondělí a v úterý do školy a aby toho nebylo málo, tak v pondělí píšu písemku a zkouší mě na debilní esej v angličtině :-(. Takže se naše cvičení bude muset odložit na vánoční prázdniny...

Tento týden u nás napadl konečně sníh takže dneska snad nafotím nějaké hezké fotky se sněhem, teda pokud mě kvůli té hrozné zimě neumrznou prsty :-D.

A když jsme už u těch Vánoc, tak jsem vytvořila vánoční přáníčko, které najdete na rajčeti nebo na úvodní straně. V tomto fotoalbu najdete i přáníčka, které nám poslali naši kamarádi :). V průběhu dneška a zítřka ho rozešlu všem našim kamarádům, které máme v odkazech... Pokud na někoho zapomenu, tak se ozvěte, rádi vám přáníčko pošleme :).