Smršť fotek :)

05.10.2009 17:56

V týdnu se toho u nás moc nedělo. Tento týden jsme na cvičák nejeli a radši jsem nechala Chestera odpočívat :). 
Jinak se momentálně chystám na neděli - chtěla bych totiž s Milčou jet na Světovou výstavu do Bratislavy, ale jaksi se tam nemáme jak dostat, protože taťka je s autem v práci :(, tak snad seženem jinou alternativu dopravy, protože na téhle výstavě bych fakt nechtěla chybět, protože mám poprvé možnost vidět světovou úroveň výmarů a labradorů! A pak bychom taky chtěly jet podpořit Ginulu a Lenku :)!

Trochu jsem se unáhlila s fotogalerií Chesterových trofejí, jelikož jsem ji fotila než jsme jeli na výstavu do Šaratic a odtud jsme si dovezli dva poháry, tak jsem se rozhodla, že si budu hrát na profesionálního fotografa a nafotila jsem pár fotek, které najdete v galerii na rajčeti :). Myslím, že se celkem povedly... Když tak teď nad tím přemýšlím, tak jsme zakončili výstavní sezonu 2009 ve velkém stylu a je pro nás obrovský úspěch vyhrát celou výstavu a moc si toho vážíme.

 

A tady přidávám fotky našich koťat. Jsou to pořádní rváči a velcí mazlové :). Safira váží ve 4 měsících 1 930 gramů a Bárt váží ve čtyřech měsících 1 980 gramů, takže necelá dvě kila. Přidávám jejich nové fotky, tak se můžete pokochat. 
Jinak jsme dokončili se stavebními úpravami psí boudy pro letošní rok - nahozená už je, ale barva se na ni bude dávat až na jaře. Zatím jsem ji nestihla vyfotit jak vypadá teď, ale pro představu najdete fotky tady (je tam bez fasády). 
Mám ještě plno dalších fotek Chestera z procházek a pak ještě fotky malých králíčků, ale dneska fakt nemám čas, tak je sem přidám v příštích pár dnech.