Smutná zpráva; Procházka s Lenkou, Elčou a Ginou; Podzimní fotky

01.11.2009 16:24

 

Smutná zpráva

Fík zemřel ve věku 17cti let 28. října 2009. Přežil o jeden rok svoji matku, která se dožila šestnácti let, takže dlouhověkost byla asi dědičná. Do svých patnácti let byl Fík celkem fit, ale od šestnáctého roku se to začalo zhoršovat. Postupně ohluchl a oslepl, řídil se jen čichem a hmatem. Většinou jen spal a později měl stařeckou demenci (chodil sem a tam bez nějaké příčiny, nereagoval na jméno a okolí - veterinář nám řekl, že tento stav je u hodně starých psů normální a že pokud Fíka nic nebolí a dokáže se sám najíst, napít a vyprázdnit, tak není důvod jeho život ukončit předčasně). Dva dny před smrtí nechtěl nic jíst, což mě nepřipadalo moc divné, protože někdy měl období kdy dva dny skoro nic nejedl. Večer 27. října jsem věděla, že je zle, protože Fík začal kňučet a další den zemřel :(.

 Fík byl jen o jeden rok mladší než já, takže jsme spolu vyrůstali a díky němu a jeho matce se u mě rozvinula láska ke zvířatům a hlavně ke psům. Nikdy na tebe nezapomenu, protože ty jsi byl vždycky ten první, prostě vůdce naší čtyřnohé smečky!

 Více informací najdete v sekci vzpomínáme nebo zde

 

 

Prochajda s Lenkou, Elly a Ginou

Ve středu 28. října jsme se vypravili do Dolních Dunajovic, kde jsme měli jít na procházku s výmaříma holkama a jejich paničkou.
Do Dunajovic jsme dojeli kolem půl dvanácté a šli jsme na návštěvu k sestřence. Chestera jsem nechala s jeho mamkou Týnou na dvoře… Zhruba za hodinku přijela Milča s Laurou a my se vydali k Lence. Lenka měla naplánovanou procházku u řeky a musím říct, že tam byla opravdu nádherná příroda. Chester musel bohužel být celou procházku na vodítku, protože se s Elčou trochu nepohodl a dostal od ní na prdel.
Na chvilku jsem ho pustila aby si zaplaval a zaaportoval. Protože v řece ještě nikdy neplaval, tak byl z proudu celkem udivený :-D. Největší sranda byla, když řeku přeplaval na druhou stranu (mohla mít tak 20 m na šířku) a chtěl ji oběhnout jak to dělá u nás na koupališti. No po chvíli zoufalého běhání po břehu mu došlo, že se odtama nedostane jinak než zase přes vodu :-D.
Prochajda byla moc fajn a teď se ještě víc šediváka nemůžu dočkat… Bohužel nemám ani jednu fotku, nebyl totiž čas fotit :-P

 

 

Podzimní fotky

Protože jsem měla pár dní prázdniny, tak jsme chodili víc na procházky a trošku jsme i pocvičili. Nafotila jsem i podzimní fotky, z kterých jsem udělala podzimní design webu. Taky máme dvě nové králičí kůže. Jedna se ještě suší, ale tu druhou jsem už vycpala. Vypadá fakt věrohodně, má ocas i uši.