Speciální výstava výmarských ohařů - Obora Volský Žlab

09.05.2009 22:31

Na tento den jsem se mooc těšila, protože se kousek od Přibyslavi konala speciálka výmarských ohařů. Na výstavu jsem se vydala spolu s mým taťkou a Milčou od Laury. Cesta probíhlala celkem rychle, protože jsme pořád s Milčou rozebíraly pesany :D.

Výstava se konala v krásném prostředí, kde bylo plno potůčků pro pejsany na osvěžení a spoustu čerstvého vzduchu z okolních lesů. Bylo zde přihlášeno celkem 146 psů a fen, takže se bylo na co dívat :). Potkaly jsme tu naše internetové kamarády Molly s paničkou, které si odnesly ocenění V1, CAJC a tím dokončily Českého Junior šampiona. Ještě jednou moc gratulujeme. Na výstavě bylo přítomných hodně odchovánků z chs Sirius Nova, kteří se společně prezentovali se svým nádherným taťkou Sireva Drakem v kruhu chovných psů a jejich potomků. No řeknu vám, to byla panečku podívaná, vidět tolik krasavců v jednom kruhu pohromadě :). Samozřejmě, že si pak skvěle vedli i ve svých výstavních třídách :). Nejvíce obsazené třídy byly: třída mladých fen - kolem 23, třída mladých psů - kolem 20, pak byla hojně obsazená i pracovní třída fen - kolem 18 a třída taky třída otevřená. Všichni rozhodčí byli náležitě pečliví, takže se v kruhu jedné třídy čekalo i více jak hodinu na posouzení :D. Kdybych tam byla já, tak by mě z toho vedra a čekání asi hráblo, ale měla bych si zvykat, protože za rok mě to taky čeká :D. I když si to vlastně vyzkouším už v červnu s Chesterem :).