Spoustu novinek a jen dobrých :)

07.06.2009 17:21

Tento víkend jsme měli hodně akční :D. Za prvé páník konečně domluvil řemeslníka, aby mě společně dokončili boudu pro mě a pro výmara. Ještě není hotová a pár neděl ještě nebude, ale za sobotní dopoledne se s prací pořádně pohlo :). Teď akorát panička přemýšlí jakou barvu má použít na fasádu jestli modrou nebo zelenou? No nechám se překvapit :-D. Na fotky se můžete podívat na rajčeti :). Jinak na fotkách ležím na Dry Bed dece, kterou budu mít v boudě až bude hotová. Teď se jenom panička rozmýšlí jestli mi tam nechá tenhle rozměr 100x75 a nebo jestli koupí 150x100, ale podle mě to dopadne asi tak, že v létě tam budu mít jen tu malou deku a na zimu mi panička dá do boudy tu velkou :D. Jako nevim sice na co, když jsem stejnak přes zimu v našem psím pokojíčku :-D.

 

V sobotu jsme se jako vždy vydali na prochajdu. Tentokrát se paničce nechtělo jít do lesa a tak jsme si to štrádovali jen po poli. Když v tom napadlo paničku, abysme se podívali na "koupaliště" jestli je tam voda a jestli se tam můžu koupat, protože si tohle koupaliště měl pronajmout jeden pán, tak jsme si mysleli, že tam bude zákaz vstupu. Nakonec to pro nás dopadlo dobře, koupaliště bylo normálně přístupný jako obvykle, žádná cedule soukromý majetek nebo tak něco :), byly tam jen staré známé cedule - Koupání na vlastní nebezpečí a Zákaz koupání psů pod pokutou 1000 Kč :-D. Ale já se tam koupu normálně :-D. Byli jsme velice mile překvapení, protože koupaliště je skoro plný až na jednu kachličku, která ještě není pod vodou, ale i tak je to super, protože minulej rok začali napouštět koupák pozdě a do horního okraje tam chybělo aspon pět kachliček, takže jsme s paničkou letos spokojení :). Samozřejmě, že jsem si musel zaplavat a taky zaaportovat :).  Akorát na sebe musím prásknout, že jsem balonek jednou neviděl a panička si už myslela, že pro něho bude muset jít - byl na super pozici, přesně uprostřed :-D, takže si asi umíte představit jak byla nadšená :-D. Nakonec, ale vedle aportu hodila dva kamínky a jak jsem uviděl pohyb na vodní hladině, tak jsem aport po pětiminutovém hledání našel a donesl :). Na fotky z procházky a koupání se můžete podívat na rajčeti. Omluvte prosím kvalitu fotek, bylo zataženo a tím pádem jsou i špatné fotky, protože bylo špatné světlo :(.

 

 

Dneska panička zaktualizovala svoji sekci O paničce (v menu). Některé informace tam byly dost staré a od té doby co jí psala se toho dost změnilo, takže pokud chcete, můžete se podívat :).

A taky pro nás největší novina je, že jsme dneska absolvovali první hodinu na cvičáku :). Více se dozvíte ve složce Chester - Cvičák :)

A abychom nezapomněli, za 14 dní nás čeká naše první výstava v Bohdalicích a hned druhý den ve Zlíně, tak nám držte palečky :). Obě tyto výstavy podnikneme s našimi kamarádkama Milčou a Laurou

Tak to je pro dnešek všechno :)