Spousta nových fotek + výběr malého šediváčka :-)

22.10.2010 13:00

ÚPRAVA WEBU

Sice to vypadá, že jsem dlouho neaktualizovala, ale opak je pravdou. Skoro každý den jsem na webu upravila nějaké údaje a to především u Chesterového a Tylerového profilu. U Chestera jsem změnila profilovou fotku, protože ta co tam byla se mi zdála dost divná a nekvalitně zpracovaná, holt za ty dva roky jsem se v úpravách fotek trošku zlepšila :-D. Potom jsem doplnila Chesiho úspěchy do jeho "rodokmenu" a taky doupravila sekci Výstavy. Mám v plánu ještě nějaké úpravy o kterých vás budu informovat ;-).

Tylerův profil prošel mnoha úpravami a další ho ještě čekají. Nahrála jsem k němu profilovou fotku, kterou později vyměním za jinou až trošku povyroste, tahle je zatím provizorní. Upravila jsem sekci O mně a doplnila do ní informace, prozatím není kompletní. Také jsem vyplnila růstovou tabulku, kterou se budu snažit pravidelně aktualizovat. Také jsem zaaktualizovala jeho rodokmen a do této složky jsem konečně doplnila galerii Tylerových předků (která stojí za zkouknutí, jelikož je v ní přehlídka moc krásných psů - teda aspoň pro mě). Překopala jsem celou sekci Rodiče, kde jsem vytvořila novou profilovou fotku, která se mi dle mého názoru celkem povedla :-P. Také jsem upravila profil Tylerové matky Giny a vytvořila jí samostatné fotoalbum, to stejné jsem udělala s profilem Tylerového otce Axela. Vytvořila jsem novou sekci sourozenci a každému pejskovi jsem vytvořila jeho samostatný profil. Prozatím je vyplněný pouze profil brášky Greye (Cartier Love de Donawitz), kterého si vybrala Simča ze Zbýšova. Grey je označený hnědou stužkou. U ostatních zatím neznám páníčky a nevím k jakému štěňátku bylo přiděleno konkrétní jméno.

 

Nové fotky a další novinky

Tato aktualizace bude poněkud delší, tak se nelekejte :-D.

Doplnila jsem tři nové fotky do fotoalba z BARFování. Protože Safiře nedělá syrové maso dobře, tak jsem se rozhodla, že maso budu vařit jak Safiře, tak i Betyně a Chesterovi... Po zvětšení fotky zjistíte co se v miskách našich čtyřnožců nachází :-P, vypsala jsem na rajče konkrétní suroviny, které se v jednotlivé misce nachází.

 

 

 

 

 

 

 

Figo fotky

Konečně jsem se dostala k tomu, abych probrala fotky ostatních členů naší smečky a nahrála je na rajče. Založila jsem nové album našemu činčilákovi Figovi, kde najdete pár fotek z jeho průzkumných výprav po mém pokoji. Především si oblíbil mou postel, kde okusuje peřiny a polštáře :-D

 

Betyna fotky

Do Betyniného fotoalba jsem přidala kolem 20 fotek ze září a října. Od první fotky začínají nově přidané fotky do alba.

 

 

 

 

 

 

 

Safira fotky

Safiře jsem přidala nové fotoalbum z jejího 15. a 16. měsíce života, tzn. ze září a října tohoto roku. Jinak se Safira po operaci plně zotavila a řekla bych, že i přibrala, takže jí co nevidět zvážím :-)

 

 Chester nové fotky a další info

Na rajče jsem nahrála tři nová fotoalba z měsíce října. První fotoalbum je především ze začátku října, kdy bylo ještě hezké počasí, takže fotky jsou převážně sluníčkové. V tomto albu najdete především fotky z babiččiné zahrady a fotky jak si Chester doma lebedí v nových pelíšcích, které jsem koupila pro něho a pro Tylera.

 

Druhé album je z procházek na které většinou chodíme s mojí kamarádkou Sabčou. Chodíme převážně k Jalováku, kde jsou dva rybníky a krásné lesy. Minulý víkend jsme tu byli na procházce se Simčou (panička Tylerového brášky Greye) a jorkšírkem Arnoldem. Procházka se moc podařila a všichni jsme si ji vychutnaly plnými doušky :-). Příští týden máme naplánu další, tentokrát už i s našimi šedivými přírůstky :-).

 

Třetí album je ze sobotní procházky k Jalováku. Připojila se k nám i má kamarádka Eva se kterou jsme se kochali krásnými barvami podzimu :-). Fotkyjsou toho důkazem. V lese bylo opravdu krásně a strávili jsme tu bezmála 4 a půl hodiny a ušli jsme minimálně 6 km. Na konci procházky jsme byly obě dvě naprosto mrtvé a i Chester k tomu neměl moc daleko, jelikož cesty okolo Jalováku vedou především do kopce.

 

 

 

 

 

 

Jinak se u nás nic moc neděje. Pokud nejsem ve škole, tak chodíme na procházky a často i trhat šípky pro našeho činčiláka Figa, který je nade vše miluje :-).  Většinou se vše u nás točí okolo příprav na náš nový přírůstek :-).

 

Výběr malého šediváka :-)

Ve čtvrtek 14. 10 nastal den D! Odpoledne v 17 hodin jsme měli domluvenou návštěvu v chovatelské stanici de Donawitz na kterou jsem se už dlouho těšila. V pořadníku na pejsky jsem byla první, takže jsem si mohla vybrat ze všech pěti kluků :-). Z postojových a profilových foteček hlav mi do oka nejvíc padli tři kluci a to modrej, žlutej a karamel. Teď stačilo si jen vybrat... Všechna štěňátka byla hodně akční, nejvíc asi karamel s modrým, kteří se prali o deku v jejich pelíšku :-D. Po nějaké chvíli jsem musela začít odrážet útoky malých šedivých potvůrek, kterým se zalíbily moje vlasy a začaly mě za ně tahat :-D. Potom mi Lenka ukázala kluky v postoji a začali jsme vylučovat. Nakonec zbyli dva a to karamel a žlutej. Pořád jsem nevěděla, kterého si vybrat, protože kluci mají každý úplně jinou stavbu těla. Žlutej má spíš stavbu těla do američanů a karamel zase do angličanů (mě osobně se víc líbí anglické typy psů, že mají delší rámec, zato američani jsou většinou vyšší a kratší). Nakonec jsem se rozhodla pro karamela z toho důvodu, že byl moje srdcová záležitost už od narození. Z pejsků byl nejsvětlejší a taky vypadá, že podědí delší stavbu těla po mamince, která se mi moc líbí.  Další plus bylo to, že krásně stál v postoji a spolu s hnědým ho uměl nejlíp. Celkově je tento vrh hodně vyrovnaný, takže mezi štěňátky jsou jen minimální rozdíly a vybrat toho nej bylo opravdu těžké. Myslím si, že líp jsem vybrat nemohla a s karamelkem jsem naprosto spokojená, protože splňuje moje kritéria stavby těla, světlunké barvy, ušlechtilé hlavy a povahy :-). Fotky z návštěvy štěňátek nemám, protože jsem se plně soustředila na prcky a na focení jsem neměla ani pomyšlení...

 

Štěňátka oslavila 19. 10. v úterý 7 týdnů. Byla také už na tetování, takže tuhle nepříjemnou záležitost mají už za sebou. Fotečky ze 7. týdne zatím nejsou, takže odkázek na ně sem přidám, až je Lenka nahodí na web. Pro prcka si jedu ve středu 27. 10. a docela sranda je, že 27. 6. 2005 jsem si dovezla domů Chestera :-). Příští týden očekávejte aktualitku s fotečkami našeh nového přírůstku :-)

 

Přidávám fotky výbavičky pro Tylera. Samozřejmě, že tam nejsou vyfocené všechny věci co pro něho mám, protože o některé s bude dělit i s Chesterem. Na fotkách najdete pelíšek od Pasadeny i s náhradním potahem, deku, DryBed deku, vodítko, obojek, známku, hračky, misky, plýnky, postroj do auta od Greendog, pás do auta, výstavní vodítko atp.