Tak jsme se dočkali, Tyler je konečně doma ;-) + další novinky

31.10.2010 11:43

V úterý 28. 10. to bylo přesně rok, co umřel Fík, dlouholetý člen naší smečky :-(, dožil se u nás krásných 17 let. Dalo by se říct, že s jeho matkou to byl první pes, kterého jsem poznala a oba dva odstartovali moji lásku ke psům a zvířatům...

 

 

Z kamery se mi podařilo vydolovat 2 roky staré video z návštěvy u Milči a Laury v Lulči. Úspěšně se mi ho podařilo nahrát na stream a tak sem přidávám odkaz ;-)

 

 

 Tyler konečně doma!

Ve středu 27. 10. nadešel dlouho očekávaný den D! Po více jak třech letech jsem se konečně šediváčka dočkala ♥. Toto datum je pro mě zvláštní, protože 27. 6. 2005 jsem si domů donesla Chestera a tak mi trochu napovídalo, že by mi 27 mohla přinést štěstí v tom, aby se kluci co nejlíp skamarádili a myslím, že se to povedlo!

K Lence do Dolních Dunajovic jsme s taťkou dorazili po 17 hodině. V chovatelské stanici de Donawitz zůstali jen tři štěňátka a to modrej náš karamelový Tyler a bílá holčička Ryan, kterou si Lenka nechala jako pokračovatelku chovu :-). Štěňátka, od té doby co jsem je viděla naposledy, hodně vyrostla, nemohla jsem uvěřit tomu, že ani ne před 14 dny byli poloviční. Šediváci se vyvenčili a my šli vyřídit potřebné záležitosti při odběru štěněte. Od Lenky jsme jeli k mojí sestřenici, která bydlí taky v Dolních Dunajovicích, ukázat jí náš nový přírůstek a potom jsme se vydali domů. Tyler po cestě od Lenky k mojí sestřence začal natahovat a trochu kňučet, ale pak byl v pohodě. Na cestě domů žužlal hračku a nakonec usnul. Po příjezdu domů jsme ho seznámili s Chesterem, který ho přijal velice dobře, celou dobu vrtěl ocasem a byl na malýho moc hodný. Betyna po něm vyjela, jako obvykle, nemá ráda totiž cizí psy. Safira před malým hned zdrhla, protože se cizích psů bojí.

Až do neděle jsem měla Tylera u mě v pokoji a v noci se mnou spal v posteli, protože nechtěl v pelíšku být sám. V neděli jsme ho poprvé dali ke psům do jejich pokoje a překvapivě vůbec nekňučel a cítil se mezi nimi jako doma :-).

Ve čtvrtek jsem vzala Chestera k sobě do pokoje, aby se s Tylerem blíž seznámil. Chovali se k sobě jako kdyby se znali odjakživa, přetahovali se o hračky, lítali spolu po pokoji a pak spolu i usnuli v pelíšku. Chester mě dost překvapil, protože moc nemá rád štěňata a absolutně nesnáší, když po něm nějaký pes leze nebo mu čuchá do zadku.  U Tylera asi udělal vyjímku, protože ten má čumák v Chesterovým pozadí zabořený pořád :-D, tahá ho za ocas a dokonce i za pinďoura a Chester jenom nevinně čučí a nechá si všechno líbit. Ještě nikdy na malýho nezavrčel, maximálně zakňučel, když ho Tyler moc kousl.

Malýho beru na zahradu a chodíme i k babičce, která od nás bydlí 2 minuty cesty, když jdeme mezi zahradami. Zatím ho neberu na místa, kde chodí cizí psi, protože není ještě plně vakcinovaný. Na druhé očkování jdeme teprve dnes.

Betyna se s Tylerem už smířila a dělá velice důležitou, protože ho poučuje a vychovává :-D. Když jí malej skočí na záda a porazí ji k zemi (Betyna má 3 kg a Tyler 8 kg, tak je to znát :-D), vždycky na něho zavrčí a pořádně ho seřve. Ten na ni 10 vteřin nechápavě zírá a potom ji začne otravovat nanovo :-D. Se Safirou pořád kamarádi nejsou, protože ji pořád kouše a to se jí samozřejmě nelíbí.

Nejvíc je Tyler zatížený na Chestera, chodí za ním jako ocásek a pořád ho otravuje. Když Chester jeho pozornost nemůže vydržet, uteče k sobě do boudy (tam Tyler nemůže, protože je bouda na terase, kam ještě nevyskočí).

Jinak začínám Tylera pomalu vychovávat, ze začátku jsem mu dovolila skoro vše, ale to nemůže trvat věčně, takže začínáme pomalu ale jistě se základním výcvikem - ke mně, sedni, lehni, fuj, nesmíš atp. Skoro každý den trénujeme postoje, celkem nám to jde, jako důkaz přikládám postojovou fotečku pod článek.

Z Tylera jsem moc nadšená, je jako živé stříbro, nebo spíš on je živé stříbro ♥. Chvilku neposedí, je akční, to jsem u Chestera nezažila, nebo si to spíš nepamatuju, protože mám Chestera už dlouho za toho rozumného :-). Myslím, že z něj bude opravdu kus psa, protože už teď se v pohybu nosí jak nějakej šlechtic a otřelej výstavní pes.

Doplnila jsem jeho růstovou tabulku, mrknout se můžete zde

To je pro dnešek asi vše, o dalším soužití s šedivákem vás budu informovat ;-)

 

 Pár foteček na ochutnávku, zbytek jako obvykle na rajčeti

 

 

Jako bonus přidávám video ze čtvrtka, kde si hraje Tyler s Chesterem a s hračkami. Byl to vlastně první den co byli spolu delší dobu a tak se teprve oťukávají, ale teď jsou jejich hrátky o dost tvrdší a surovější... až budu mít čas, tak kluky opět natočím ;-)

 

Návštěva Tylerového brášky Greye (Cartier Love de Donawitz)

V sobotu jsme se vydali do Zbýšova za Simčou a Tylerovým bráškou Greyem. Kluci se nejdříve nedůvěřivě očuchávali, ale pak začali řádit jako černá ruka :-D. Lítali po dvoře jako diví a později se přesunuli do kuchyně. Jednu chvíli se jejich hrátky natolik přiostřili, že kdybychom je od sebe neoddělali, tak by se určitě porvali, což jsem se dost divila u 2 měsíčních štěňat. Myslím, že budeme mít doma dost sebevědomé psy, co si nenechají nic líbit.