Nové fotky naší smečky

13.12.2009 15:22

Konečně jsem přidala nové fotky naší smečky a to konkrétně u psů a králíků.

Nové fotky u Betyny začínají od téhle fotografie:

 
 
Nové fotky u Asty začínají od této fotografie:
 
Našla jsem fotky Fíka, které jsem neuveřejnila na webu. Začínají od této fotky:
 
Doplnila jsem fotoalbum prvního letošního vrhu naší Fifiny:

 

 

A taky prvního letošního vrhu Zajdy:

 
Vytvořila jsem fotoalbum Dejla (jeho profil doplním co nevidět):

 

 

A taky jsem vytvořila fotoalbum Daisy (její profil vyplním brzy):

 

 

 

Udělala jsem fotoalbum druhého letošního vrhuFifiny:

 

 

 

A taky jsem vložila fotoalbum druhého vrhu Zajdy:

 

 

Tak a to je z fotek vše.

 

Tuto středu jsem vážila naše koťata. V šesti měsících váží Safira 2 810 gramů a Bárt 2 920 gramů. Na jejich růstovou tabulku se můžete podívat v jejich profilech.

Tento týden jsem byla nemocná, takže jsme na žádnou delší procházku nešli. S Chesterem jsme byli pocvičit jen na zahradě. Mám pár nových fotek Chestera, ale ty sem přidám až příští týden :). Jinak Chesterovi se zánět v uších ztrácí, takže antibiotika zabírají. Myslím, že příští týden se zánětu úplně zbavíme :).

To je pro dnešek vše a doufáme, že se vám vánoční design webu bude líbit :))).