Smutné zprávy + Info o šedivákovi + slíbené video

31.01.2010 16:15

 

Dvě smutné zprávy :(

Obě dvě zprávy se budou týkat úmrtí členů naší smečky :(. 
Minulé pondělí 18. ledna 2010 nečekaně zemřela naše Jeryna. Budeš nám moc chybět :(. Byla to poslední samička z mýho chovu morčat, takže teď mám doma poslední čtyři kluky a myslím, že stavy zvyšovat nebudu, jelikož jsem opravdu časově vytížená...

 
Druhá smutná zpráva je, že dneska umřela babiččina jezevčice Asta ve věku 13 a půl let. Moc mě mrzí, že jsem se s ní nestihla rozloučit, protože týden ležím doma s chřipkou. Asta za poslední měsíc chřadla čím dál víc a ztrácela se před očima, takže jsem, tak trochu její odchod očekávala, ale ne takhle brzo. Asto budeš nám moc chybět! Hlavně mě a naší psí smečce. Doufám, že se ti bude teď vést líp než posledních pár dní...
 

Další info o šedivákovi

Dneska jsem se dozvěděla skvělou zprávu, krytí Giny (Eternal Vision At Sirius Nova) a Axela (Sireva Minstergate Paganini) v Anglickém hrabství Yorkshire proběhlo naprosto bez problémů (jak je vidět, tak se výlet do Anglie zadařil)!!! Takže teď stačí jen držet palce a čekat kolik štěňátek nám za pár týdnů ukáže sono. Více na webu chovatelské stanice de Donawitz

 

Slíbené video

Jak jsem slíbila minulý týden tak plním. Přidávám video jak Chester nosí aport ve sněhu :). Více info v předchozí aktualitce :)