Úprava webu, Chester po operaci, Další novinky, Smutná zpráva :-(

03.03.2010 00:16

Úprava webu

Běžně sem nepíšu jaké úpravy na webu jsem provedla, ale protože jich je celkem dost, tak nechci zaplňovat těmito informacemi úvodní stránku.
1. změna: je v této sekci, všechy články jsem roztřídila do jednotlivých podsekcí podle let, takže zde najdete články od roku 2007 až do teď
2. změna: bohužel jsem byla nucena změnit plán akcí na tento rok, takže změněna sekce Plánované akce (pochopíte, až si přečtete smutnou zprávu)
3. změna: v sekci Chester a to konkrétně v podsekci O mně. Do sekce Chester jsem přidala ještě podsekci Růstová tabulka. V podsekci rodiče jsem vytvořila jiné nadpisy jmen dotyčných psů
4. změna: bohužel jsem byla nucena částečně přeměnit sekci Výmaráček... Do této sekce jsem nahrála podsekce O mně, která zatím zůstane nějaký čas nevyplněná, podsekce Růstová tabulka, podsekce Rodokmen, která je skoro kompletní, podsekce Rodiče a Prarodiče, obě tyto podsekce jsou zcela kompletní, a nakonec podsekce Výstavy a Zkoušky
5. změna: v sekci Naše smečka a to konkrétně v podsekci Kočky a Králíci. V podsekci kočky jsem doplnila do profilu Bárta i Safiry, jejich váhu a konečně i jejich charakteristiku + vyměnila jejich staré profilové foto za to aktuální. Do podsekce Králíci jsem doplnila dva členy smečky a to konkrétně Dejla a Daisy. U všech čtyřech profilů je zatím nekompletní fotogalerie, což se v brzké době budu snažit napravit.
6. změna: a ta je pro dnešek poslední. Doplněna Galerie a to konkrétně sekce Videa. Videa jsem doplnila do dvou podsekcí Procházky s kamarády a Chester - v této sekci jsem doplnila rok 2008, 2009 a 2010, takže si je můžete plně všechny vychutnat a nemusíte je hledat v článcích...

 

Chester po operaci

Do fotoalba Chester operace jsem nahrála fotky od 3. - 6. dne po operaci. Chudák 3. den začal dost fialovět a jeho břicho vypadalo dost ošklivě, však uvidíte sami... Teď už má břicho celkem v pohodě a modřin minimum. Pořád nosí límec, aby si ránu neolizoval a pořád naráží s límcem do futer :-D. Ven moc nechodíme, maximálně na dvůr nebo na zahradu, jelikož nechci, aby Chester moc lítal a z toho si nenatrhl sešité vazy v břiše, popřípadě aby si nepřivodil kýlu, takže to tento týden bez procházek radši vydržíme. Jinak si Chester náležitě užívá toho, že může bý celej den se mnou v pokoji a pořádně se tady rozvaluje :-D. Sice je mu někdy dlouhá chvíle, ale tu si krátí tím, že si hraje se svým plyšákem :). Jinak pořád bere každej den ráno a večer prášky proti infekci a regeneraci organizmu.

 

 

Další novinky

Dneska jsem konečně odeslala a zaplatila přihlášku na výstavu do Hranic, která se bude konat 25. dubna. Moc se na ni těšíme, tak nám držte palce ať dobře dopadnem :). Odeslanou přihlášku máme zatím ještě do Bohdalic. Tady se bude výstava konat 12. června.

Konečně se taky už začíná hýbat s projektem "Psí a kočičí pokoj". Ze staré kotelny budem dělat naší smečce pokoj, kde budou mít fungl nový pelíšky a kočky tu budou mít škrabadlo. Zatím je to ve stádiu příprav, ale zítra už začne taťka vyzdívat přepážku, která bude kotelnu dělit na dvě poloviny... Až bude tahle zeď postavená, tak se místnost vyklidí, oddělá se staré lino, které pokrývá podlahu a položí se tu dlažba (kachličky budou zelené a žluté). Potom se vylíčí stěny na žluto a zeleno a do určité výšky se stěny obloží dřevem. Nakonec se sem dá škrabadlo, které budeme vyrábět sami s taťkem. Bude pokrývat skoro celé dvě stěny psího pokoje, teda tak to mám zatím v plánu... Pokoj se bude dělat v pomalejším tempu, tak snad ho do léta zvládnem dokončit. Snad brzy dodám nějaké fotky, jak takové zařizování pokoje vypadá :)

Momentálně začínám vybírat barvu fasády Chesterové boudy a taky sousedové zdi, která je oprýskaná a kazí celkový dojem Chesiho "bejváku" :-D. Zatím to vypadá, že bouda bude zelená nebo modrá a zeď žlutá... Jinak plánuju k sousedové zdi nasadit popínavé rostliny, aby tam měli pesani aspoň trochu přírody :)

 

Smutná zpráva :-(

Bohužel stalo se to nejhorší co se mohlo stát... Gina přišla o štěňátka :-(, došlo k resorpsci (vstřebání se) plodu. Naštěstí je Gina vpořádku :-). Proč a jak se to stalo nikdo neví. Gina podstoupí ještě pár testů, aby se její panička ujistila, že je zcela v pořádku.
Takže prozatím se štěndo odsouvá... Je to pro mě šok ještě teď a stále tomu nemůžu uvěřit, že se štěndo za měsíc nenarodí, ale bohužel se s tím musím smířit. Naštěstí plánuje Ginina panička krytí Giny a Axela znovu a to na přelomu června a července, takže teoreticky by prcek mohl být doma už v září. Tak držte Gině palce, ať krytí, průběh březosti a narození štěňátek je naprosto bez problémů! 
Více o této nešťastné události se dočtete na webu chovatelské stanice de Donawitz.